sâmbătă, 12 mai 2018

prea...

Am fost prea săracă cu toate averile mele nenumărate. Sunt prea bogată în toată sărăcia mea. Ocupată să răsfir timpul în așteptările speranțelor realizez că nu mai sunt o prioritate în viața mea, cred că nu am fost nicicând. Cu timpul, oamenii și lucrurile au căpătat noi fețe, noi înțelesuri, noi vieți sau poate, cu timpul, chiar eu m-am schimbat și textura firului ce-mi duce spre final se subțiază nebănuit de repede.
Prin firele ce-mi sângerează pe suflet aud șoaptele norilor; aud o melodie pe care o știu, o simt, o recunosc, o dansez cu ușurință și mă învăluiesc cu toate puținele puteri rămase să mai apuc un pas, să mai mișc o inimă, să mai dau o binețe. În ritmul serii întind brațele spre acel apus răsărind din adâncuri, atât de copt în migala creierului meu, atât de retras de neprivirile obișnuinței; apăs prin valuri pe tăgăduințe și mă hrănesc vremelnic cu ceea ce mai aud. Am auzit un ritm, o melodie, o amintire vie și am cântat-o și am dansat-o și am ținut-o până când, în bogăția mea săracă am știut. Era sufletul meu cântând pe diadema inimii tale, mereu......

Fotografia postată de Claudia Subotin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu